Det här är LCHF för mig

När jag började äta LCHF, eller ja strax innan, så hade jag smått panik. Jag var konstant trött, pösig, hungrig och sockersugen. I perioder åt jag tills jag mådde illa. Sen väntade jag lite och ofta kom sötsuget och då åt jag nåt mer. Under andra perioder har jag svält mig själv. Antagligen har jag varit nära anorexia vid något tillfälle. Mat har alltid varit sammanvävt med ångest på ett eller annatt sätt...

Och så kom jag alltså i kontakt med LCHF. Kommer inte ihåg hur. Men jag låg i sängen en söndag, bakfull och grymt uppsvälld efter en pizza. Googlade flera timmar. Och så var jag fast. Jag älskar att äta LCHF. Jag är inte någon som behöver gå ner i vikt, som har diabetes eller är allergisk. Jag vill bara må bra och jag har aldrig mått så bra som jag gör på LCHF-kost. Jag har en snyggare kropp nu än någonsin, jag orkar träna hårdare nu än någonsin och jag äter godare mat nu än någonsin! Just saying...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0